STRATEJİK SATIN ALMA VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Eğitim Hakkında
Lojistik Yönetiminden daha yeni ve daha kapsamlı bir yaklaşım olan Satın Almave Tedarik Zinciri Yönetiminin (Supply Chain Management) temel felsefesi, zincir boyunca gerçekleşen tüm tedarik-üretim-sevkiyat faaliyetlerinin daha etkin ve eşgüdümlü olarak planlanmasıdır. Bu eğitimde Tedarik Zinciri Yönetimi kavramı, önemi ve ilkeleri genel olarak açıklanacaktır.
Eğitimin Süresi
6 Saat
Kontenjan
10-20 Kişi
Eğitimi Kimler Almalı?
- Satınalma ve Tedârik Yönetimi alanında üst düzey yönetici olmak isteyen ara kademe yöneticileri (Uzman Yrd., Uzman, Sorumlu, Şef vb.)
- Bu Konuda Bilgi Sahibi Olmak İsteyen Herkes
Eğitimin İçeriği?
- Stratejik Satınalma ve Tedarik Yönetimi
- Satınalma ve Tedarik Bütçesi Yönetimi
- Global Tedarikçi İlişkileri ve Risk Yönetimi
- Sözleşme ve Dış Kaynak Yönetimi
- Endirekt Satınalma ve Tedarik Yönetimi
- Malzeme İhtiyaç Planlama ve Tedarik Yönetimi
- Stok Yönetimi
- Lojistik ve Taşımacılık Yönetimi
- Tedarik Zinciri Yönetimi
- ERP’lerde Satınalma ve Tedarik Yönetimi
- Depo Yönetimi
- Sürdürülebilir Satınalma ve Tedarik Yönetimi
- Satınalma Mükemmellik Modeli | Check-Up Yönetimi
- Sevkiyat
Kazanımlar
- Şirketlerinde Stratejik Satınalma ve Tedarik Yönetimini kurabilir,
- Uzun vadede Doğru Tedarikçi, Doğru Fiyat ile toplam mal oluş maliyetlerini minimize ederek, şirketlerinin karlılıklarının artmasına destek olabilir,
- Meslek ile ilgili güncel ve gelişen konuları öğrenir,
- Birimlerini daha etkin yöneterek ve birim çalışmalarını daha güçlü raporlayarak, şirketlerindeki kariyerlerine daha sağlam adımlarla devam edeceklerdir.