Bizi Arayın: +90 (312) 425 94 85
Bu eğitim ile ile üretim sürecinde tasarlanan çalışmaların, sistemli ve kontrollü bir denetim mekanizmasıyla ilerlenmesinin ve yönetilmesinin nasıl yapılacağı anlatılmaktadır. Sıfırdan sürekli entegrasyona kadar konfigürasyon yönetim sürecinin tüm aşamalarını projenizde hızlı bir şekilde uygulayabilir hale gelmeniz sağlanacaktır.
Kalıcı bir çözüm üretmek için sistemin parçaları arasındaki ilişkileri anlamamız gerekir. Problemlere yaklaşım yöntemimiz, sorun çözme kapasitemizi belirler. Sistem mühendisliği, karmaşık sistemlerin ya da bu sistemleri oluşturan alt sistemlerin tasarımını, üretimini ve bakımını, zaman ve maliyet kısıtlarını da göz önünde bulundurarak, gerçekleştirmek amacını taşır.
Lojistik Yönetiminden daha yeni ve daha kapsamlı bir yaklaşım olan Satın Almave Tedarik Zinciri Yönetiminin (Supply Chain Management) temel felsefesi, zincir boyunca gerçekleşen tüm tedarik-üretim-sevkiyat faaliyetlerinin daha etkin ve eşgüdümlü olarak planlanmasıdır. Bu eğitimde Tedarik Zinciri Yönetimi kavramı, önemi ve ilkeleri genel olarak açıklanacaktır.
1. MODÜL KOÇLUĞUN TEMELLERİ (16 Saat)
Avrupa Yeşil Mutabakatı’na Uyum Eğitimi, çevresel, ekonomik ve sosyal boyutları olan Yeşil Mutabakatın hedefleri ve mekanizmaları hakkında bireyleri ve kurumları bilgilendiren bir eğitimdir. Yeni yeşil düzenin yaratacağı etkiler; Yeşil Mutabakat kapsamında oluşturulan anlaşmalar, eylem planları ve stratejiler çerçevesinde ortaya konmaktadır.
Bordro ve Özlük Eğitimi, İş Analizi ve Görev Tanımı Eğitimi, Performans Yönetimi Eğitimi, Mülakat Teknikleri Eğitimi
Etkili İletişim, Yöneticilik Eğitimi, Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi,
European Business Ethics Network ve TOSYÖV Girişim Akademisi
Şirket yöneticileri ve çalışanların dijital dönüşüm, Endüstri 4.0 ve akıllı üretim uygulamaları alanlarında bilgilendirilmesi, strateji oluşturma, projelendirme, uyarlama ve uygulama aşamalarında ortak bilincin oluşturulması sağlanarak olası direncin/risklerin azaltılması/yok edilmesi ve katılımın sağlanması.
Dijital olmak yada olmamak, Ben Kimim?, Sizi Tanıyalım, Başarı Hikayeleri, Başarısızlık hikayeleri, Lafı kafasını yarmadan bilinçaltına zekice sokma sanatı, Bir çağ değişimi, Görülüyorum öyleyse varım, Sosyal Medya web’in devamıdır.
Proje Döngü Yönetimi eğitimi, bir hibe kaynaktan yararlanmak üzere geliştirilmesi gereken proje ile ilgili öncelikle fikrin analizine ilişkin bilgi sunulmasını içermektedir.
İş geliştirme kavramı, iş hacminin artırılarak gelişme kaydedilmesi bağlamında ele alındığında kar amacı güden veya gütmeyen tüm kurum ve kuruluşlar için geçerlidir.
Girişimcilik ve inovasyon dersinde özellikle yeni iş kurma aşamasında olan girişimci adayları için öncelikle, iş fikrinin analizi yönünde teknikler öğretilmektedir.
Öncelikle genel çerçevede rekabetçilik bağlamında değer zinciri analizi kavramı ile diğer ilişkili kavramların tanıtımı yapılacak ve ardından analizin yürütülmesiyle ilgili yöntemler...
Öncelikle genel çerçevede rekabetçilik bağlamında bölgesel rekabetçiliğe ve özellikle ekonomik kalkınma açısından bölgesel rekabetçiliğe değinilecektir.
Programın amacı dünyada ekonomik ve sosyal gelişmenin, endüstri 4.0 ve toplum 5.0 gibi kavramların ana konusu olan inovasyonun kurum kültürü olarak benimsenmesini ve uygulanmasını sağlayacak...
Satış koçluğu eğitimi kar amacı güden kuruluşlar için son derece önemli olan pazarlama ve satış süreçlerinin hem kurumsal hem de bireysel açıdan her aşaması ile ele alındığı...
Profesyonel Koçlar, bireylerin hedeflerine belirleme ve varmak istedikleri son noktaya ulaşmaları için yardımcı olur.
Temel koçluk becerileri eğitimi koçluk sürecinin tam olarak nasıl ilerlediğini merak eden genel olarak tüm koçluk uygulamaları hakkında tam ve yeteri kadar bilgi sahibi...
KOBİ ve İş Koçluğu (SME Coaching ) Modülü ile profesyonel bir KOBİ Koçu olarak koçluk hizmeti verdiğiniz KOBİ’lerin tüm yönetsel dinamiklerini okuyabilirsiniz.
İnsanlar birbirleriyle sürekli etkileşim halindedir. Bu aşamada iletişim kurarken kendi düşüncelerinin diğer kişiler tarafından kabul edilmesini beklemektedir.
Bu eğitimde Türk Hukuk Sisteminde uygulama alanı olan ayrıca; işçi işveren uyuşmazlıklarında ve ticari uyuşmazlıklarda dava yoluna gidilmeden önce mutlaka tüketilmesi gereken bir...
Bu eğitimde gündelik hayatımızda sıklıkla karşılaştığımız start-up tanımı ile start-up kurucu veya çalışanlarının yada bir fikri olup yola çıkmak isteyenlerin temel olarak karşılaşabileceği hukuki...
Eğitimin amacı; Katılımcıların, proje finansman imkanları hakkında bilgilenmelerini sağlamak, proje hazırlama uygulama, izleme ve değerlendirme faaliyetlerinin kalitesini arttırmaktır.
Ar-Ge projelerinin tasarlanması, modellenmesi ve yürütülmesi konularında bilgi sağlamak ve Ar-Ge proje hazırlama kapasitelerini artırmaktır.
Endüstriyel tasarım konseptlerini ve temel prensiplerini, tasarım probleminin nasıl tanımlanacağını belirlemek, endüstriyel tasarım sürecinin aşamalarını ve tasarım disiplininin gerekleri doğrultusunda tasarım problemlerini analiz etmeyi ve çözmeyi öğretmektir.
Katılımcılara tasarım odaklı düşünme metodolojisini öğreterek problemlere farklı bakış açıları ile inovatif çözümler üretmelerini sağlamaktır.
Dış Ticaretimizde ilk sırada yer alan Almanya’ya, etkin bir ürün ihracatının noktalarının anlatılmasının hedeflendiği bir eğitimdir.
KOBİ’lerin en önemli içsel ve dışsal sorunlarının başında dış ticaret yönelmeleri gelmektedir.
KOBİ’lerin dış ticarete yönelmelerinde başta Ticaret Bakanlığı olmak üzere KOSGEB ve diğer kuruluşların sağladıkları desteklere yönelik uygulamalı eğitimdir.
İş Geliştirme ve Proje Yönetimi, Sürdürülebilir Girişimcilik, Üretici Kobiler için Yeni Ürün Oluşumunda ARGE İnovasyon, Kobiler için Hukuk Uygulamaları, Kobiler için Bankacılık ve Finans Destekleri, Kobiler için Sosyal Medya, Kobiler için Uluslararası Pazarlara Giriş eğitimlerinin toplandığı modül
“Eğer bu şirket bölünecek olsa, size varlıklarını, fabrika ve donanımlarını verir, markaları ise ben alırdım ve sizden daha başarılı olurdum”.
Neden Dış Pazara Açılıyoruz?, Glokalizasyon – Küresel Düşün, Yerel Davran Ne Anlama Geliyor?, İç ve Dış Pazar Çevresi, Dış Pazara Girişi Engelleyen Faktörler...
Yazışmanın Temeli İletişim, İletişim Süreci Nasıl İşler?, Şirket İçi Çalışanlarla Nasıl İletişim Kurulur?, Şirket Dışında Tüketici ve Müşterilerle Nasıl İletişim Kurulur?...